wtorek, 31 stycznia 2012

Tuesday by fantaka

Cześć , pisze Ola .
Chciałam wczoraj tutaj wejść , ale nie mogłam sie zalogować , nie wiem czemu , no ale już dzisiaj jest wszystko ok tak  że lajcik ; >
Gandzia mi tutaj piepszoli że nie ma czasu pisać , tak więc damy jej spokój , bo w sumie narazie to pewnie nie zawiele tutaj osób wchodzi .Dzisiaj miałam sprawdzian z historii , koszmar jakiś i prace klasową z polskiego , jutro sprawdzian z biologii , a w czwartek fizyki -.- Ale nie ważne nawet , uczyła się nie będe bo i tak wiadomka że będzie 2 , no ewentualnie coś tam powtórzę z biologii .Dzisiaj z Magdą wymyślałyśmy " historyjki " <ok>  w sumie są nawet :D
Może jutro się coś dopisze i poetkami zostaniemy , hahaha xd

Ooo , widzę żeznowu zaczyna się atak hejtów i anonimków na mnie , naprawdę macie zabawe .

+Zdjęcie ze wczoraj , lubie je ; )




Ok , to dzisiaj tyle chyba ide na fbl jeszcze coś wrzucić ; > cześć ;)



 
                                    Nie odczuwam strachu, nie wiem co to gniew
                                       Krzyk zamieniam w szept, lecz to nie gra roli
                                   Nie zadaję bólu, mnie też już nic nie boli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz