wtorek, 14 lutego 2012

Together

Siemson :D
Tą notkę będziemy pisały razem :D
Ola kolorem takim ,
a Gandzia takim :D

Wstałam i od razu pojechałam na zakupy a potem poszłam do Oli.
Przyszła do mnie , a ja jadłam kotleta , umyłam włosy i mi je wysuszyła < 3
Potem zrobiliśmy mała sesje w pokoju , ale Gandzia była niezadowolona więc wyszłyśmy na pole .
Doszłyśmy do sklepu , a potem pograć do remizy .
Kiedy raz ja wygrałam a raz Ola to poszłyśmy po aparat, gitarę z jedną struną i poszłyśmy na wieczorne zdjęcia.:)

No i wybrałyśmy po dwa jakieś które tutaj opublikujemy ; >






Teraz pijemy sobie cappuccino , słuchamy muzyki i oczywiście śmiejemy ; )
Jutro chyba znowu na zdjęcia ^^.
No to narson ; >

4 komentarze:

  1. gitara fajna sprawa :D
    tylko fajnie by było jeszcze na niej umiec grac xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie i mieć na niej więcej niż jedną strunę ;D

      Usuń
  2. świetne zdjęcia też mam gitarę

    OdpowiedzUsuń