czwartek, 2 lutego 2012

Siemkaa ; )
Tutaj Fantaa , wróciłam troszkę temu od Gandzi , bo jej babcia miała imieniny , moja mama tam dalej siedzi , w sumie nie przeszkadza mi to :D
Huhuhuuu jutro piątek < 333333 
Dzisiaj już po sprawdzianie z fizyki , ostatnie zadanie zjebane -.-
Na historii wymyślił sobie jakąś kartkówkę próbną , o.o ok .
No a jutro mają grać w gałe to lajt na niemieckim może pójdziemy , a jak nie to i tak chyba pójdę ; >
Pisze sobie teraz z Oląą , słucham słonia i tak jakoś przymulam , nie mam pomysłu na siebie , nie dobrze .
Ale ogólnie nie jest źle , zaczynam mieć wyjebane , na niektórych , na wszystko . Jeszcze tydzień kurde tydzień i ferie , a po feriach mam nadzieje, że zmotywuję się jakoś do nauki , bo jak będzie dobrze na koniec to wreszcie doczekam się kolczyka . ;)
Okej , bo próbuję przedłużać tego posta i mi nie wychodzi , dawno nie pisałam na fbl więc nie bardzo umiem , ale może z czasem mi to przyjdzie ; >
To dobranoc :*:*


 Nic nie warta jest duma ludzi bez honoru
Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób
Gra pozorów, fałszywy uśmiech judy
Kaprawe oczka, pasożyt pełen obłudy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz