piątek, 3 lutego 2012

weekend

No cześć pisze Gaandzia:)
 Nooo i weekend :D!! Jest tak zimno że prawie nie dotarłam dziś do szkoły.. nawet mi rzęsy zamarzły ;dd MAM nadzieje że jutro bd chociaż trochę cieplej bo nie chce siedzieć cały czas w domu :( 
A dziś w szkole było nawet fajnie jakbym nie musiała wstać o 5.oo:(( 
  dziś do szkoły przybył biskup, a nauczyciele tylko latały żeby wszystko wyszło dobrze:D ŻAL
nawet kartkówki nie miałam bo nauczycielka przezywała żeby nie wszedł do niej na lekcje.Ja to się z tego ciesze bo nic się na nią nie uczyłam. A jeszcze była zabawna sytuacja bo nauczycielka musiała na chwile wyjść i zostawiła swoje rzeczy i dwie moje koleżanki wpadły na pomysł że przeszukają jej dokumenty żeby znaleźć pytania na kartkówkę:DD zaczęły szukać o ona weszła :DD dziewczyny miały zabójczą minę :) Nauczycielka była wściekła..:P

tooo tyle....
cześć:)

                                                                                                          uśmiech:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz