środa, 8 lutego 2012

Szczerze .

Siemson , łe u mnie smutno jakoś , a u was ?
Mama zrobiła dzisiaj naleśniki < 33 ,mm uwielbiam , a teraz siedzę pod kocem i marznę , kaloryfery są gorące a mi zimno jak nie wiem . Wydaję mi się , że mogę zachorować -.- teraz , na ferie , no fajnie .

Piszę z Agą i zaraz idę obejrzeć Julię .
Humor znowu do dupy , poprostu już nie wyrabiam , mam dośc tego wszystkeigo , nikomu nic złego nie robię , a i tak co bym nie zrobiła jest komentowane , ch3j wam do tego co robię , kiedy i gdzie .
Przecież to jest moja sprawa , nie wchrzaniajcie nosa tam gdzie nie potrzeba , bo nikt was nie prosi o wyrażanie swojego zdania na jakikolwiek temat tego co robię , jeśli będe tego potrzebowała to spytam was jako pierwszych -.- Pozdrawiam środkowym palcem .

 Nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim
Licz tylko na siebie jeśli umiesz liczyć.

F.


2 komentarze:

  1. Też zachorowałam przed feriami i byłam przez pół chora jak Cię to pocieszy. XD
    Cytat z piosenki Słonia? : D
    /M

    OdpowiedzUsuń