poniedziałek, 6 lutego 2012

NEVER MIND

Cześć , ogólnie łazi za mną już z tydzień pewna myśl , motka na notkę , ale jakoś nie mogę się zebrać , nie umiem tego wyrazić w słowach .
Czuję się niby źle , jest mi smutno , ale jestem zadowolona .
Niby są momenty w których chce mi się płakać, a zarazem śmiać .
Jest mi zimno , ale całkiem ciepło .
Poprostu czuję , że to wszystko co się stało dotychczas w moim życiu nie jest złe , mogłoby być lepiej , mniej więcej wiem gdzie popełniłam błąd i co zrobiłam źle i pewnie dużo rzeczy jest których żałuję , ale też nie żałuję , bo jak mogę żałować tego że byłam szczęśliwa ... Nie mogę  , ale czuje jeszcze coś dziwnego , cały czas za mną chodzi , nie daje mi spokoju , nie mogę spać , a kiedy już usnę śni mi się .
Jest zaledwie kilka osób które wiedzą o mnie troszeczkę więcej niż reszta , troszkę się nazbierało w moim życiorysie mimo tego , że dopiero w sierpniu skończę 14 lat , pewnie troszeczkę więcej mam przeżyć niż niejedna osoba w moim wieku , a jednak nie czuję się przez to dojrzalsza , a czasem mnie to przytłacza .
Pewnie to wszystko ma jakiś swój sens , ja go chcę dostrzec , oo tak , ale nie wiem czy umiem . I niby teraz jest mi cholernie źle , muszę się wypisać tutaj , ale nie narzekam ; )
Takie jest życie ; > Być może kiedyś się odważę napisać coś bardzo dla mnie ważnego < jeśli mogę to tak w ogóle nazwać >. Jest dobrze , nie płacze już za tym co było , byłam szczęśliwa ale wszystko ma swoją historię , zaczyna się jakoś i kończy jakoś , nie musi być przecież zawsze tak samo ;)
To tyle na dzisiaj , trzymcie się :*



***    <- klik muzyka .

F.

2 komentarze:

  1. Trzymaj się, będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest dobrze , nawet bardzo , tylko ja nie umiem sie z tego cieszyć , wiem że jestem szczęśliwa a i tak tego nie czuję . ;)

      Usuń