niedziela, 5 lutego 2012

ZimaŚniegNiedzielanielubię

Cześć ! Huhu niedziela , nie lubię niedziel :(
Wstałam , umyłam się , zjadłam śniadanie i siedze tutaj ; )
nudzi mi się strasznie , nie wiem co będe w ferie robiła  ; o trzeba sobie coś wymyślić :D
oo zgrałam  sobie kilka piosenek na telefon , będzie czego słuchać w ostatnie dni szkoły , ten tydzień chyba będzie lajtowy , tylko kartkówka z techniki ; )
Gadałam przed chwilką z tatą , kurcze nie znalazł mi vansów ze sponge bobami , ale mówił że jak tylko coś się pojawi w sklepach to mi kupi ; >
Zaraz chyba do domu jade , nie chce mi sie -.- ;d


Antychrysta dziecko czy dla kontrast to głupota
 Nie wiem? Rzeczywistość boli jak byś wyłapał w łeb kopa


F.
+ Aga , przepraszam że dzisiaj do Ciebię nie przyjadę , ale nie dam rady , nie wiem o której będe w domu , a zapewne mama będzie się sapała o lekcje , nie płakusiaj ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz