środa, 15 lutego 2012

we all have secrets.

Siemka .
O no to dzisiaj byłam u dentysty ; oo było okropnie .
Wredna baba nie chciała mi dać teraz znieczulenia , bo niby "malutka" była dziurka i wcale nie powinno mnie boleć , a bolało jak cholera -.-
 Potem na zdjęciach z Gandzią , nie podobają mi sie moje -.-  
Jakiś dzień nie na zdjęcia + mój ryj = katastrofa :D
Potem bilard , komp i właśnie skończyłam oglądać barwy szczęścia .
Jutro chyba do tego Staszowa , ale nie wiem , nie chce mi się + czekanie na  Gandzię też nie wiadomo ile mnie nie zachęca , chyba zrezygnuję .
Ziiimno mi strasznie .
Idę się położyć i zaraz Rodzinka.pl ; >
Miłego wieczoru ; *F.







Yh , może następnym razem będą lepsze ;)


<klik>  135 dni <3

7 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia .;)
    Ja mam coś takiego, że czasami mogę mieć 100 zdjęć swoich i żadne mi się nie podoba.. ale cudze mogę wybierać, bo bardziej mi się podobają .;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie ;D
      ale czasem jestem zadowolona też ze swoich , a dzisiaj wgl :(

      Usuń
  2. Naprawdę interesujący blog.
    Obserwuję i obiecuję komentować każdy wpis :D
    Śliczne zdjęcia.!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne foteczki ^^. Też lubię rodzinkę.pl :] Pozdrawiam i obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń